Dag camping, hallo ConventGarten hotel in rendsburg

10 september 2019 - Ribe, Denemarken

We hebben gelukkig alles droog in kunnen pakken en dat was wel fijn. 2 uurtjes gereden richting Duitsland naar het hotel dat was we even fijn even lekker kunnen douchen en omkleden voor de avond. We zijn ergens gaan eten bij Ambrosia Restaurant was erg lekker. We zijn er op de fiets heen gegaan en het regende 🌧dus we kwamen daar niet droog aan😐 maar dat mocht de pret niet drukken. Gelukkig was het op de terug wel wat minder regenen. Sierk wilde naar het kanaal even daar kijken met de fiets op de roltrap en door de fiets tunnel gefietst naar de andere kant. Daar aangekomen viel het een beetje tegen je zag niet veel van het kanaal😐🙈. Sierk heeft wel foto’s kunnen maken van een model wat daar stond hoe dat allemaal in elkaar de tunnel. Die tunnel ligt onder noord oost zee kanaal. Dus er kwamen regelmatig boten voorbij wat Sierk leuk vond want dat deed hem denken aan zijn zeil periode waar hij allemaal gezeild heeft enzo waaronder in rendsburg. Daarna even wat gedronken op de kamer en toen lekker gaan slapen. We hebben niet al te best geslapen was best warm op de kamer dat was niet fijn😐 ondanks dat de ramen open stonden. Toen was het al weer ochtend ons klaar gemaakt voor het ontbijt wat goed was we hebben lekker gegeten. Daarna alles weer opgeruimd en alles weer ingepakt. We waren klaar voor vertrek. Dit keer gelukkig geen lekken banden. Dus we zijn dit keer gewoon een normale tijd thuis☺️.

Dit was het dan weer nu wel voor de laatste keer. Hoop dat jullie weer genoten hebben van onze belevenissen in Denemarken, en Duitsland maar 1 nachtje

tot de volgende vakantie maar weer.