Kris en sierk in newyork

14 april 2018 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal
We zijn in middels dit is dat 2 in new York we zijn vrijdag 13 april weg gegaan om 14:30 ging het vliegtuig en rond 16:10 lokalen tijd daar in new York kwamen we aan daar het is 8 uurtjes vliegen en 6 uur tijd verschil.
Met de taxi naar het hotel gegaan pffffff wat is echt een ramp zeg het is gewoon niet normaal zo druk het is allemaal in new York toeterde  auto's want ja ze willen allemaal snel snel we hebben er ander half uur over gedaan om bij het hotel te komen.
Een maal aan gekomen in gecheckt  spullen gebracht en ergens wezen eten bij italiaan was erg lekker. In het vliegtuig niet echt geslapen wel ogen dicht gehad maar kon mijn slaap niet pakken teveel geluid om mijn heen had oordoppen bij die hielpen opzicht wel heb even gerust. Paar leuke films gekeken dat was wel leuk en muziek geluisterd en na eten ging bij mij het lampje uit ik was op moe en wilde slapen ben een paar keer wakker geweest maar om 6:30 was ik klaar wakker om 8 uur hebben we ontbeten en daarna zijn we op pad gegaan. We zijn eerst even in Bryant park gezeten even wat gedronken lekker van het zonnetje genoten het was gewoon 22 graden buiten echt heerlijk en warm in het zonnetje. Toen besloten om te gaan fietsen dus fietsen gehuurd het door new York gefietst wat een beleving is dat zeg en dacht even van  oh jee durf ik dat wel maar ik vond het geweldig ging mij goed af en je bent 10 x zo sneller dan met een auto, je kan overal tussen door.
we zijn ook over een burg gefietst was een aardige klim maar de moeite waard en door central park echt super groot park was erg druk je kon er wel lekker rustig fietsen was erg leuk dat, en daar waren ook een paar pittige klims maar wel leuk.
we hebben 25 kilometer gefietst maar echt door had ik het niet.
over times square zijn we gefietst was wel leuk al die reclame borden echt niet normaal hoe groot. we hebben echt een leuk tochtje gemaakt door new York was echt super.
Na het fietsen hebben we ons op gefrist en nog even over the high line gelopen ouden spoorlijn is dat was ook wel leuk om te zien daarna even gegeten en toen met metro richting het hotel want dat wilde we ook beleven dat was ook wel leuk om te zien allemaal hoe dat allemaal hier in new York.
Daarna naar hotel ik bleef achter en sierk ging met zijn baas nog even fietsen.
Ik had het wel ff gehad nu had ik mooi de tijd om even een verslag te schrijven.
Wil je zien hoe het allemaal geweest is tijdens het fietsen enzo kan je bij de foto's kijken waar we gefietst hebben en hoever enzovoort.

Dit was het dan weer tot de volgende blog.