Laatste blog camper inleveren en de vlucht

28 juli 2017 - Zoetermeer, Nederland

Dit is de laaste blog die ik schrijf want onze avondtuur in amerika zit er weer op.
Woensdag avond zijn we nog even uit eten geweest bij een pizza restaurant daar voor nog alles in gepakt en wel schoon gemaakt de laatste dingen. We zaten na dat we uit eten zijn geweest bij het zwembad en daar kwamen we nog nederlanders tegen een gezin wat een maand door amerika reisde zei bleven nog twee weken.
Ik vroeg aan hun of zij nog afwasmiddel wilde en nog een paar andere dingen wat we nog hadden en zonde was om weg te gooien zij waren er blij mee en wij hoefde het niet weg te gooien en waren het kwijt.
donderdag ochtend ging om 6:00 uur de wekker maar ik kris was natuurlijk weer vroeger wakker want vond het allemaal toch wel weer spannend allemaal.
Ontbijt gesmeerd laatste dingen opgeruimd en toen konden we weg kwart voor 7 zoiets reden we weg. google maps gaf aan uurtje rijden maar was druk op de weg dus we deden er iets langer over dat wisten we al van te voren een leverancier had ons gewaarschuwd het is dan druk op de weg dus ga vroeg weg want anders red je het niet en dat hebben we gedaan maar goed ook want we waren op tijd bij het inlever punt daar is de camper gecheckt een jongen man die was best makkelijk keek een beetje er om heen en nog genees in de koelkast daar zat nog wat in oeps vergeten appels en wat water en een ijsje haha, maar goed was geen ramp we kwamen er achter toen we in de taxi zaten dat we niet in de koelkast nog even gekeken hadden wel in kastjes enzo dat was echt allemaal leeg.
Alles wat goed gekeurd had achter af niet zo mijn best hoeven doen op het schoonmaken want had niet echt het idee dat daar naar gekeken werd maar goed meer voormezelf van ik heb het netjes achter gelaten.
De kosten die we nog gemaakt hadden voor wat er kapot was gegaan werd er verekend met de kilometers dus dat was wel weer netjes. door hun werd er een taxo gebeld dus daar even opgewacht en toen op naar het vliegveld.
Daaraan gekomen we hadden al online ingecheckt dus dat scheelde wel dus wij naar bagage ingeleverd en dat meisje er wat er achter stond die vroeg hoe de vakantie was en die was helemaal verbaast dat we 3 half week waren geweest zei mocht blij zijn als ze twee weken vrij kreeg dus wij hebben best geluk in ons kikkerlandje dat we zoveel vrij hebben en mogen hebben.
Even wat gegeten op het vliegveld en op het aller laatst kwam we en California tas tegen van robin ruth die wilde ik graag was helemaal blij.
bij de douane ging het trouwens ook goed we waren er snel door heen en ze waren aardig dus dat was wel fijn.
Dus om half 2 zoiets gingen we de gate in en om 13:55 gingen de lucht in was een vlucht van 9 uur dus lange zit.
de vlucht ging prima  KLM verzorgt het eten goed dus dat was wel fijn maar wat niet zo leuk was dat er kinderen achter ons zaten die best hard schreeuwde en zongen soms en bij iedere scheet die dwars zat huilde opgegeven moment en moeders die zei er soms gewoon niks van, Mensen in het vliegtuig hadden er last van en zeiden ook er wat van. en die moesten nog helemaal naar india dus weer zolange vlucht heb medelijden met de mensen die bij hun in het vliegtuig zitten pffff.
Bedoel snap echt wel dat het niet niks niks voor een kind die zolang moet zitten enzo maar er zijn wel grenzen en denk als je ouder heel duidelijk ben en er voor zorgt dat je kind goed vermaakt word en ook goed naar je luisteren dan kan dat best goed komen.
maar goed misschien zijn de meningen daar over verdeelt mag ook.
Het is goed gekomen opgeven moment waren ze ook stil we moesten nog uurtje vliegen en toen waren we der al dat is vaak zo dan vallen ze in slaap.
aangekomen op Schiphol nog eerst even koffie en chocolade melk gedronken bij de Starbucks in Amerika niet gedaan alleen maar mokken daar gehaald wij verzamelen dat uit iedere land waar we geweest zijn halen we een mok vinden we leuk.
we hebben een mok uit Arizona,California en Amsterdam die hadden we nog niet.
Met de trein naar huis toen viel de jetleg nog mee daarna was aangezet boodschappen gedaan en toen was ik echt moe even een uurtje geslapen even power nap dat heeft wel geholpen maar om 20:00 uur lig ik in mijn bed als ik het red.
Dan gaat het lampje uit bij mij.
We zijn weer lekker thuis en vind het heerlijk, deze reis zullen wij niet snel vergeten en zeker nog een keer over willen doen.
Dus wie weet over een paar jaar dat wij weer er heen gaan en dan ga ik weer blogs schrijven.

Dit was het dan weer hoop dat jullie mijn blogs leuk vonden.
ik vond het in iedergeval leuk om schrijven.

Groetjes Kris en Sierk