tucson,hiddenbeach,malibu,oak park simi valley,santa paula, walnut rv park

25 juli 2017 - California, Verenigde Staten

ALLES BIJ ELKAAR EN INEEN KEER DUS JE HEBT WAT TE LEZEN:-)

Vandaag is 20-7-2017

Hier weer even een blog
Op 18-7-2017 zijn we van tucson naar hidden beach gereden we kwamen best laat aan om 20:10 tussen door nog even gestopt bij de sub way even daar wat gegeten en weer verder gegaan.
we hebben zons ondergang gezien dat was een mooi uitzicht heb wel wat foto’s gemaakt met mijn telefoon maar ik weet niet of die helemaal gelukt zijn maar het gaat om het idee.
Het was super warm daar in blythe 38 graden gelukkig hebben we airco dus dat scheelt wel. De volgende ochtend ging het wel was een stuk aangenamer en het regende we wilde even douchen nou die douches daar stelde ook niet veel voor je kon zo er over heen kijken dus we hebben snel gedoucht gelukkig was het voor 1 nachtje en daarna gingen we weer door.
Toen een stuk gereden van blythe naar fairplek los angeles koa camping gelukkig kwamen we daar smiddags aan dus we konden daar rustig even lunchen daar stonden we op een mooi plekje met een grote boom met veel schaduw dus dat was wel fijn.
en een zwembad erbij dus we hebben lekker gezwommen daar kon je ook lekker chillen op een ligbedje dus lekker relax gedaan.
toen had een auto dorst dus even getankt en wat boodschapjes gedaan niet heel veel want we zijn hier nog maar 1 week en we hadden nog het ene ander. We toen zijn naar de hollywood sign gereden dat was wel even een stukje rijden lekker door los angeles heen heerlijk met al dat verkeer heerlijk zeg NOT Ik kris vond het niet zo fijn overal met je ingehaald van links en van rechts pffff.
Maar gelukkig is het allemaal goed gegaan maar het was wel de moeite waard er waren meer mensen die het zelfde dachten als ons, het was er best druk maar gelukkig konden we een plek vinden om te parkeren. Er stond wel een bord dat je van 8 uur sochtens to 6 uur savonds niet mocht parkeren maar dat gelden alleen voor in het weekend en feestdagen we moesten het wel een aantal keer goed lezen en aangezien meer mensen het deden dachten wij dan kunnen wij dat ook. Dus foto’s gemaakt van ons samen en alleen even op de foto aantal foto’s van de grote hollywood letters en weer snel weg

Op naar  de volgende bestemming.

Malibu en met het schrijven van deze blog heb ik uitzicht op de zee hoe mooi is dat. We zijn dus nu op malibu beach rv park het is een mooie camping en we staan op een mooie plek.
We zijn ook naar het strand geweest even de zee in geweest maar het is best koud en voor de rest lekker gelegen op het strand op ons handdoek er stond een heerlijk windje.
Morgen 21-7-2017 gaan we weer weg dan gaan we richting oak park simi valley ben heel benieuwd word door de lokalen overheid daar gerund die camping en heb gezien dat ze geen wifi hebben op hun site of het moet inmiddels veranderd zijn, maar aangezien sierk maandag afspraak heeft met leverancier en ik geen zin heb om mee te gaan omdat ik mij dan toch heel erg ga vervelen dan zou het wel heel fijn zijn als we er wifi hebben maar goed we zien het allemaal wel.
Als jullie even tijdje niks horen dan weten jullie dat we even geen wifi hebben.
Dus word vervolgd zodra het weer kan.

Groetjes Kris en sierk

22-7-2017
Nu ik dit schrijf is het bij jullie al zondag en bij ons nog zaterdag.
Vanaf malibu zijn we dus naar oak park simi valley gereden maar dat werd hem dus echt niet het simpel niet dat dat heel erg is maar er was totaal geen leven in brouwerij er stonden wel wat mensen maar volgens mij waren die er niet dus het wat best saai. En het reed een trein langs de camping en dat gebeurde ook toen we er even daar stonden ik schrok ervan dus dacht ja als we hier de nacht door moeten brengen worden we denk niet vrolijk. En ik moest een dag mij vermaken daar nou dan werd ik dus ook niet vrolijk van.
Dus sierk deed zijn data aan zodat we even konden kijken op internet of er centrum was en dat was er met een supermarkt en we moesten toch wat hebben dus dat kwam mooi uit en ze hadden daar wifi dus we konden even opzoeken of er echt geen andere camping is in de buurt en toen kwamen er achter dat er toch nog een zat en die had wel wifi wat heel belangrijk is voor mij kris hahaha, ook voor sierk hoor voor zijn werk voor te mailen enzo. Dus wij daar heen gebeld maar er nam niemand op dus hebben we de gok maar gewaagd om daar heen te gaan wel zien of er nog plek is. We staan nu in santa paula op mountain view rv park ze hebben daar wel wifi maar geen badkamers met douches dus we moeten nu dus douchen in de camper en dat hebben we dus al uitgeprobeerd dat werkte goed dus dan weten we dat ook weer.
gister avond zijn we nog even een wandeling wezen maken in zit dorpje en toen kwamen we dus een winkel tegen wat een mix is van action en big bizar in nederland alles was daar 1 dollar dus lekker goedkoop we moesten even wat schoonmaak middel hebben die erg lekker ruikt dus denk dat we er nog een keer gaan om die schoonmaakmiddel te kopen om mee te nemen naar NL en wat schoonmaak doekjes dus dat was wel weer leuk winkelen.
Vandaag zijn we naar de grote shopping mall geweest in camarillp premium  outlets en jullie hebben de foto gezien op facebook van de plattegrond nou wij hebben dat allemaal gezien en gelopen we hebben daar heel wat uren rond gewandeld en ook dingen gekocht voor ons zelf en we zijn bij de disney story geweest daar nou jullie raden het al voor wie we daar wat gekocht hebben. Mijn nichtjes zijn fan van frozen dus we hebben olaf gekocht en sven voor mijn neefje.
Maar ik vind zelf olaf ook zo schattig en grappig ik wilde er zelf ook heen maar dat mocht weer niet van sierk  word toch een volwassen gaf hij als antwoord mocht wel weer een mini mouse pyjama shirt wel met moeite ik was lekker eigenwijs en nam hem gewoon hahaha.
Dus toch nog wat uit de disney store.
Morgen is het zondag dan is het even lekker relax dagje we gaan even lekker wandelen hier in omgeving op ons gemak.
Maandag is het weer tijd voor actie dan moet sierk even werken en dan hebben we nog maar een paar dagen dan is het al weer tijd om naar huis te gaan en als ik eerlijk ben vind ik het ook wel weer mooi geweest ik mis mijn bed en gewoon lekker mijn dagelijks dingen doen.
Heb een geweldige vakantie gehad een om nooit te vergeten.
en zal zo weer hier heen willen. Maar dan nog 1 week lekker thuis zijn maar helaas moet er weer gewerkt worden maar dat is ook leuk.
Dus gaat wel goed komen.
Nou dit was het weer voor vandaag tot de volgende keer maar weer.

Groetjes kris en sierk

23-7-2017
Vandaag hebben we het rustig aan gedaan we hebben onze spullen al ingepakt en dingen die we nodig hebben apart gelegd. Dan hebben we wat minder in de pakken als we echt weg gaan, we hadden beiden oude kleren mee en deels hebben  we wat weg gegooid dus dat scheelt weer ruimte en alle souvenirs kunnen wat makkelijk mee.
We hebben vandaag ook een stukje gewandeld door santa paula zijn naar een vliegveld geweest waar wat kleine vliegtuigjes stonden er zijn ook mensen die daar wonen die zo’n vliegtuigje hebben en daar dan regelmatig rond vliegen. Toen we op de terug weg waren zag sierk een wat oudere vliegtuig dus meteen foto maken de mensen die er in zaten vonden dat geloof ik wel leuk zwaaide naar ons.
het was zo’’n 40 min lopen heen maar terug ging net wat sneller omdat we toen wisten waar we heen moesten lopen.
Nog even wat boodschapjes gedaan voor de laatste paar dagen en dan gaat het ineens hard donderdag vliegen we al weer terug naar NL.

24-7-2017
Vandaag de laatste dagje in sauta paula we gaan toch eerder weg. We gaan naar de walnut rv park in Camarillo daar hadden ze gelukkig nog plek voor 3 nachten.  We gaan ook uit eten bij een steek house bbq dus dat word heel veel vlees eten en geen voor gerecht of na gerecht meer hoeven zo vol zit je zei sierk dus ik ben heel benieuwd er naar hoe het daar is. Dus word vervolgd.

Inmiddels ben ik Sanusure wat een bedrijf ik kijk mijn ogen uit

Ik ben bij hun nieuwe gebouw geweest waar ze binnen kort in willen trekken en dat is echt een mooi en groot gebouw. De directeur vertelde het met vol trots wat er allemaal in het gebouw kwam en wat welke muren uit gingen en wat in welke ruimte kwam. Hij liet zijn kantoor zien nou die was best groot om te zien. En toen reden we naar het andere gebouw waar ze nu nog zitten maar we reden een dikke tesla nou je had sierk zijn  gezicht moeten zien big smile wat een mooie auto zeg en ik zei tegen ze dat sierk ook wel deze auto wil hebben als reactie kwam terug nou ja wie weet met kerst hahaha.
Ja in het klein kan hij hem krijgen hahaha hij zal heel hard moeten sparen er voor om zo’n auto te hebben.
En die navigatie die er in die auto zit jeeetje wat groot is gewoon compleet beeld scherm van een tv lijkt het wel gewoon completen luxe en glazen dak wat ook mooi was om te zien.
heb een brutalen vraag gesteld voor wifi hier hahahaha erg he maar ze reageerde aardig. Heb nu ook gezien wat voor werk sierk doet en waar het allemaal over gaat, ik heb ook een clean room gezien dit hou het in even opgezocht op internet:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cleanroom en dit is het bedrijf waar ik geweest benhttps://sanisure.com dan weten jullie een beetje waar ik geweest ben en wat ik allemaal gezien heb.

25-7 2017
We staan  op de camping walnut rv park in california het is mooie camping en de plek op camping is ruim zat, we staan tegen over het zwembad en vlakbij de douches,wc's dus dat is wel fijn, want we hebben vandaag alles schoon gemaak de wc's en de camper zelf zodat we donderdag ochtend niet zoveel meer hoeven schoon te maken.
alleen even een bezem er voor heen en de vaat van het ontbijt dat is alles.
Maar dat betekend wel als ik snachts moet plassen dat ik uit de camper moet en naar de wc's moet lopen maar goed het is niet heel ver lopen dus dat scheelt.
woensdag morgen heeft sierk nog afspraak en dan is het klaar met de afspraken dan nog 1 nachtje slapen en dat het is weer tijd om naar huis te gaan.
donderdag ochtend vroeg weg want het schijnt erg druk te zijn op de weg waar wij heen moeten dus word lekker lang slapen in het vliegtuig hoop ik.
Maar dit is mijn laatste blog wat ik hier schrijf want morgen nog even de laatste dingen op ruimen en doen dan is de vakantie alweer voorbij.
oja gister gegeten in steak hous was erg lekker heb rib eye gegeten en dat was erg lekker heb mijn bord gewoon leeg gegeten haha.
en ook nog een toetje zelf maar die heb ik niet helemaal op gegeten want zat echt vol.
Ik vond amerika echt geweldig heel veel dingen gezien heel veel dingen mooie gezien als we ooit nog een keer gaan dan gaan we het beter uitzoeken hoe en wat.
We weten nu waar we naar moeten kijken en we gaan dan zeker weer met een camper op stap het bevalt erg goed.

de volgende blog is weer thuis en dan horen jullie hoe het inleveren ging van de camper en de vlucht zelf.
tot de volgende keer dan maar weer.

groetjes kristie en sierk