Van alles wat

17 april 2018 - New York City, Verenigde Staten

Hallo allemaal

Hier weer een een blog van ons vanuit new York, we hebben de afgelopen dagen weer een aantal dingen bezorgt. Onderhanden het vrijheidsbeeld dat was erg gaaf om te zien we konden ook daar in het vrijheidsbeeld zelf we konden zo ook het eindland zelf zien waar we op waren. het vrijheidsbeeld heeft ook naam liberty ellis, en daar naast zat ook nog een eiland dat heten ellis eiland daar gingen immigranten heen die daar om door toch waren naar Amerika zelf of een andere plaats van bestemming. Het was ook best interessant om te zien allemaal hoe het toen die tijd daar allemaal gegaan is eer was ook een museum daar kreeg je een telefoon mee en die verteld stap voor stap wat er allemaal gebeurde die tijd en in elke kamer stond wel wat, je kan het vast en zeker ook allemaal vinden op internet wat het allemaal in houd.
Die zondag toen wij dit allemaal gedaan hebben. was het ook erg koud die dag het was. 6 graden maar voelde als -1 aan gelukkig hadden we wel een jas en dikke trui bij ons dus we hadden het lekker warm. De volgende dag maandag zijn we naar WTC gegaan een van de grootste gebouwen daar in new York zelf dat was ook erg gaaf om te zien vanuit elk raam kon je een stuk van new York zien.
Heb er weer foto's bij gedaan maar toen we daar aankwamen bij wtc was het erg bewolkt en die dag regenende het ook best wel hard dus we misten onze
paraplu wel en onze regenlaarzen het spoelde aardig in straten. Gelukkig konden we later terug komen omdat ze zelf daar ook door hadden dat het zicht niet echt geweldig is daar. Maar gelukkig later die dag werd het beter de zon begon te schijnen en zo kon je new York vanuit het wtc goed zien.
​We zijn ook blij die 9/11 memorial geweest waar het ouden gebouw ooit stond dat was wel even een kippen vel moment om al die namen zoiets te zien die zijn omgekomen door die vliegtuig ramp.
Daarna zijn we  in buurt ook even wezen shoppen en bij times square geweest en dat is in de avond erg gaaf om te zien echt bizar hoeveel reclame borden. natuurlijk ook nog even naar de
Disney store geweest altijd leuk en naar m&m store met heeeeel veeeeel  verschillende smaken M&M''s echt bizar.
​Toen moest er nog gegeten worden dat hebben we gedaan bij een vis restaurant
dat was erg lekker.
vandaag  17-4-2018 is de dag van de beurs dus ik heb nu even de tijd om de blog te schrijven en even een dag niks doen even lekker relaxen.
Morgen zien we wel weer wat we gaan doen als sierk op de beurs is die ook om te hoek. ik ben weer zo muts die niet alleen durf op pad te gaan hahaha ben weer bang dat ik verkeerd ga ofzo terwijl de straten nummers heel duidelijk zijn aangegeven en weet waar ons hotel zit.
oja vanavond uit eten  bij italiaan met wat leveranciers dat gaat wel gezellig worden.

liefs sierk en kris