Nederland,Oostenrijk,kroatie

27 augustus 2018 - Zoetermeer, Nederland

Vakantie 2018 kroatie

Dag 1

Zaterdag ochtend om 6:30 werden we wakker eigelijk moesten we om 6:00 uur eruit en 7:00 uur vertrekken maar ik kristie was vergeten dat om weekend aan te vinken🙈. Dus voor dat we vertrokken was 7:30, maar we hebben geen haast dus gaat wel goed komen.

Eerste stop was net voor Duitsland ik Kris moest weer eens plassen hihihi. Kwam door de grote koude ijsthee ja sorry kan er weinig aan doen. Maar Sierk ging ook even en hij heeft gelijk red bull gekocht om wakker te blijven dus kwam wel mooi uit eigelijk. We rijden op dit moment nu ik dit schrijf door Duitsland we gaan ook ergens in Duitsland tanken, en hoop dan dat het niet meer lang meer duurt voor dat we in Oosterrijk zijn, we kunnen daar ons tot 20:00 uur melden bij het hotel die we geboekt hebben.

Het werd dus veel later we kwamen er om 21:00 uur aan ze waren zo aardig om op ons te wachten tot we aan kwamen. Dat vonden wij erg fijn, het regende ook nog dus het was  even door gaan moesten nog wat spullen uit de vouwwagen hebben zoals schonen onderbroek die had Sierk in de vouwwagen gedaan niet bij stil gestaan dat we die nodig zouden kunnen hebben en ik zelf ook niet maar goed het is goed gekomen.

Na dat we onze spullen hadden neergezet even lekker gedoucht en even lekker relax gezeten en op bed gelegen lekker wat gedronken even helemaal niks.

Waren gelukkig goeie bedden dus we hebben lekker geslapen.

Volgende ochtend weer op tijd eruit even gedoucht weer en het ontbijt was goed van alles wat was er van graan ontbijt tot aan broodjes en eitjes.

Aardige eigenaren waren het praat mee gemaakt tijdens het ontbijt.

Toen we wilde af rekenen zeiden ze eerst dat we niet met pin konden betalen mmmm en nu dachten we maar uit eindelijk is het goed gekomen konden we het wel.

Nu zijn we onderweg naar kroatie ben echt benieuwd dit gaan wel gewoon warm eten want gister is er niet van gekomen broodje gegeten en dat is alles en stroop wafels die Sierk had mee genomen. Dus dit keer gaan we ons beter voorbereiden daar op.

Om 17:15 kwamen we eindelijk aan in kroatie pffff wat een lange reis was dat. Maar eenmaal daar gekomen ons gemeld dachten we maar we stonden aan de verkeerde kant van de camping want we stonden aan de huisjes kant laat maar zeggen er stond daar wel een man voor die de boel in gaten houd en die hielt stijf ze mond hij dacht dat zijn buitenlanders moeten we in Engels praten daar hebben we geen zin in vandaag. Dus laat ze het lekker uitzoeken😐.

Maar goed die genen die achter de receptie stond die zocht onze naam en die kon ons al niet vinden toen hij door vroeg hoe en wat toen zei hij dat we ergens anders heen moesten hij heeft even uitgelegd hoe we moesten rijden. Uit eindelijk gevonden toen gingen we daar ons melden die mensen daar achter de receptie die waren zooo aardig NOT heel kort maar krachtig we zeiden ons naam oke was goed paspoorten pakte ze en deed het in een bakje zei er niks over we kregen een plek nr niet even uitgelegd hoe we moesten rijden want ja dat kost te veel moeite natuurlijk om dat allemaal in het Engels te doen. Het was Eem vrouw dus denk dat ongesteld was ofzo en zwaar🤣🙈 ja sorry maar zo kwam het echt over, maar het zat mij ook niet lekker van de paspoorten dus ik even wat opgezocht op internet het schijnt ook niet te mogen, maar ook even wat Nederlanders opgezocht vroeg zo van hoe deden jullie dat dan en inderdaad zij moesten dat ook die vrouw had nog disscussie aan gegaan maar dat won ze niet omdat het heeft te maken dat je hier dan niet mag staan ivm de politie lekker vaag, maar aangezien wij zoiets hadden we zijn net aangekomen we zijn moe dus doen we morgen wel even gaan we dat ook even doen.

Maar zover we zagen het is mooi camping zitten aan zee dus gaat helemaal goed komen☺️☀️😎.