Novigrad, weer naar huis

11 september 2018 - Novigrad, Kroatië

We zijn naar het plaatje Novigrad geweest leuk dorpje was het. Sierk had weer geluk die dag want het was de dag van de old timers allemaal oude auto’s dat vond hij erg leuk. Ik Kris ging ff ergens zitten en hij maakten foto’s en kon genieten van al oude auto’s. We daar ook een heerlijk ijsje gegeten daar hebben we beiden erg van genoten, dat deed ik Kris weer herinneren aan dat ik op vakantie was in Frankrijk en heeel groot ijsje kreeg pffff dat was echt veel iedere keer als grote ijsjes eet komt dat weer naar boven☺️. Voor de rest hebben het even gewandeld door het dorpje was best warm dus niet heel lang gebleven.

En toen was het alweer tijd om naar huis te gaan wat is het toch weer hard gegaan de vakantie maar we hebben genoten kroatie is een mooi land en ook mooie camping waar we bij het strand zaten paar meter lopen en je zat aan het strand dat hebben we ook een paar keer gedaan stoeltje erbij en lekker zitten😎☀️ en afen toe ff afkoelen in de zee.  Maandag hebben we het meeste opgeruimd schoon gemaakt alleen het slaap gedeelte stond nog het was een kwestie van wachten tot de tent droog is en rond 12:00 was het zover we konden Vertrekken. Nog even praatje gemaakt met Nederlanders die uit Zoetermeer komen hoe toevallig is dat😃. Uitgecheckt en de terug reis kon beginnen😃. We weten nog niet hoever we komen maar ben nu deze blog aan het schrijven terwijl we door oostenrijk rijden dus het schiet best op😃 Het is ook niet druk op de weg dus dat scheelt.

Dit was het weer voor vandaag hoop dat je met plezier gelezen heb