Pula, amiphitheater,umag, grozjan

8 september 2018 - Savudrija, Kroatië

Bijna zit ons vakantie erop gaat allemaal zo snel. Maar hebben er nog een aantal dingen bezocht we zijn naar pula amphi theater geweest dat was uit de romijnse tijd een oude arena die nog steeds gebruikt word voor evenementen. Was mooi om te zien, we hadden ook een audio toer daar vertelde ze wat de geschiedenis en het verhaal achter de oude arena. http://www.ami-pula.hr/en/collections-on-other-locations/amphitheater/amphitheater/ zie hier op deze site meer informatie er over. Was ook een mooi stadje we zijn er ook even door heen gewandeld, en toen we daar liepen zagen we ook nog een kruiden Winkeltje waar van alles te koop was daar hebben we wat kruiden gekocht en lekkere nootjes met fruit en van alles wat zat er door erg lekker en nog gezond ook☺️.

We zijn de volgende dag naar umag geweest waar we vlakbij zitten want wij zitten in het plaatje Savudrija in kroatie. Was ook een mooi stadje Was lekker weer.  We hebben ook nog een strandje dagje gedaan even lekker plonzen en weer lekker zitten op ons stoeltje😎☀️. En ik Kris wilde graag een snorkelsetje  daar hadden we niet aan gedacht om die mee te nemen dus hebben we er een gekocht, maar ik Kris heb blijkbaar een te kleine mond ipv groot🤣 want de snorkel die deed gewoon pijn  in mijn mond alle standen geprobeerd op dat ding en nog deed het zeer was geen fijn gevoel. En bij Sierk deed het natuurlijk niet zeer🤔 maar goed ik Kris ga gewoon snorkelen dan maar afen toe eens ff pauze nemen en weer gaan😆. Ook zijn we naar grozjan geweest ook een mooi stadje, met een italiaanse gloed net of je in Italië was.

Hoop dat je weer met plezier gelezen heb en tot de volgende keer maar weer☺🤗

1. Linda:
    8 september 2018
    Wauw mooie omgeving hoor.
  2. Mam:
    8 september 2018
    Ziet er allemaal mooi uit. Ook het dorpje mooi oud en lekker winkeltje. En ja je hebt een klein mondje vandaar dat je een beugel moest enz. 😘
  3. Kris:
    8 september 2018
    Jep helaas wel van die kleine mondje dan. Die beugel heeft het wel weer goed gemaakt opzich