Een na Laatste verslag alweer

8 september 2019 - Ribe, Denemarken

We hebben weer van alles gedaan. We zijn naar esbjerg geweest naar een watertoren ook om even te schuilen voor de regen want het was al een paar dagen vies weer😐🌧🌦. In de avond was het gewoon 10 graden😐 nou dat is niet fijn veel lagen aan over elkaar om het warm te houden. we hebben hier op de camping een ruimte waar je kan koken, eten, afwassen dus hebben we daar gezeten want het gewoon echt koud. Spelletje daar gedaan ondertussen gekookt en lekker gegeten daar afwas gedaan. Weer een spelletje en toen was het alweer tijd om naar bed te gaan. We zijn ook nog naar kolding geweest shopping hal was wel leuk maar viel tegen qua kleding. De mode is gewoon totaal anders dan in NL. We zijn ook nog naar meubelzaak geweest waar ze van alles te koop hadden en daar hebben we lampjes gekocht wat op zonnen energie kan. Onderweg daar naar toe zagen een camping zaak waar ze onder andere caravan’s verkochten maar die was gewoon niet op zaterdag open maar wel zondag😐 raar maar waar. Dus zijn we daar dus vandaag zondag heen gegaan maar er zaten een paar mooie dingen bij. Toch hebben we besloten om voor een camper te gaan🙈🤣 dat past meer bij ons hihi. Wie weet ooit eens☺️ Dromen mag en wie weet kunnen we ze na jagen. We zijn vandaag zondag weer naar kolding geweest maar dan naar winkelcentrum was verdacht rustig want de winkels waren dicht. Ergens gaan lunchen die gingen al om 15:00 dicht was rond 14:00 dus laatste lunch. Werd wel al gemeld op internet dat ze om 15:00’ dicht gingen daar bedoelde dus de restaurantjes mee. Even rond gewandeld in kolding daar kwamen we kasteel tegen met daar in een museum ik Kris houd daar niet zo van Sierk wel wilde het voor Sierk doen maar Sierk zag de bui al weer hangen dat ik kris het snel zat zou zijn🙈😆 wat ook klopt ik loop er zo door heen lees wel wat en kijk er naar dan loop ik weer door. Sierk kijkt er uren naar leest het drie keer gaat naar nog tekeningen kijken van bouwdingen als die er hangen hoe dat in elkaar zit🙈. Heb daar gewoon geen geduld voor. Dus zijn we even rond om het kasteel gaan wandelen. Daarna terug naar de camping gegaan en daar zijn we gaan opruimen want we hebben besloten  ivm het weer dat we eerder weg gaan want ze geven voor morgen maandag word het droog weer en schijnt de zon. En de rest van de dagen word het minder weer. We hebben tot donderdag officieel geboekt je moet ook voor 12:00 uur de camping af zijn nou dat redden wij niet. Al hadden we beter weer gehad hadden we woensdag weg gegaan in de loop van middag en ergens over nacht. Wat we nu ook gaan doen. Dus hebben we paar dagen extra om lekker thuis te rommelen en andere leuke dingen te doen☺️.

word vervolgd waar we hebben over nacht en hoe het allemaal is gegaan☺️👋

Liefs Kris en Sierk

1. Mam: