Mannen aan de zee, esbjerg, esjesberg winkelcentrum

3 september 2019 - Ribe, Denemarken

We zijn zondag 31-8 naar esbjerg geweest een stad in Denemarken. Ik vond de stad zelf een beetje tegen vallen ook de shopping hal waar we geweest zijn vond ik tegen vallen was niet zoveel aan. Maar goed dat mag de pret niet drukken we hebben het even gezien. We zijn daarna naar de 4 mannen aan zee geweest dat is een kunst 4 mannen op een rij. Sierk wilde daar een foto van maken maar er een bleef een stel een beetje hangen die had niet door dat niet alleen wij een foto wilde maken zonder iemand erop. Dus Sierk is opgeven moment maar naar ze toegelopen en netjes gevraagd of ze weg wilde gaan omdat we foto wilde maken zonder hun erop. Die man dacht dat Sierk vroeg of hij een foto van ons wilde maken🙈 Maar goed na uitgelegd te hebben dat het niet zo is liep de man weg. Daarna even broodjes gehaald voor de volgende dag voor Lego land want dat stond op de planning. We zagen aan het weer dat dat wel de beste dag was om te gaan en dat was ook zo het was lekker weer afen toe eens bui of onweer maar dat was snel weer over. We hebben allebei genoten van de dag. Sierk is er vroeger heen geweest dus er kwamen wat jeugd herinneringen op dat was mooi om te zien. We hebben miniland gezien plaatjes of landen in het klein was mooi om te zien. En daarna wat actrices in geweest dat wat ook leuk. Het was een geslaagde dag☺️👍.

Vandaag 3-9

zijn we lekker op de camping gebleven even een was gedraaid en dingen opgeruimd. Als het regent kwam er iedere keer water in de tent bij de deur en de keuken dat is niet fijn. Dus Sierk had al wat dingen gedaan om het voorkomen zoals in het zeil gesneden zodat het water dan wat beter weg liep maar dat hielp aan een kant van de tent maar bij de keuken en deur dus niet. We hebben alles uit de tent gehaald ander zeil er op gelegd alles weer netjes geveegd en dingen  schoon gemaakt. Weer netjes op de plek gezet wasje gedraaid en toen even naar de supermarkt om broodjes te halen want dit keer gingen we lunchen op de camping☺️. Morgen zien wel hoe het weer is wat we gaan doen. Oja het kan hier aardig hard regenen en waaien😱⛈🌧 dus storm stokken hebben we neergezet. Dus nu staat als het goed alles stevig☺️👍.

Dit was het dan weer tot de volgende verslag maar weer