Mando

29 augustus 2019 - Mandø, Denemarken

Gister zijn we naar mando geweest een eiland in Denemarken het lijkt net een beetje op Texel maar dan ik het klein. We gingen op de fiets naar het vertrek punt waar de tractor bus vertrok. Het leuke ervan is nou leuk maar ach laten we het positief houden dat Sierk een uur voor dat de tractor dus vertrok ineens bedacht laat ik eens goed kijken hoe laat hij vertrekt om 11:00 vertrok i.p.v. 10:00 dus we hadden nog uur om het tractor bus te redden. We moesten nog dingen doen dus dat was haasten en waar voor ga je op vakantie om te relaxen  en niet om te haasten😐🙈. Zoals ik al zei laten we het positief houden we het gered met een rode boei en bezweet kwam ik daar aan😐🙈. Ondanks dat hebben ons vermaakt op het kleine eilandje waar we gefietst hebben een rondje 10 kilometer. Hier en daar wat bekeken en toen was het alweer tijd om te gaan. Lekker met zijn alle op een bank zitten tegen over elkaar met dat warme weer😐 je snapt hem denk ik wel dat is niet fijn. Sierk en ik gingen maar zijwaarts zitten van die eigenwijze Deense oudere te eigenwijs zijn om Engels te praten tegen en naar je tas wijzen en er om lachen en ik lachten ook maar😆🙈. Weer terug aan wal zijn we terug gefietst naar de camping en om daar even afkoelen want ik had het echt🥵 in het zwembad dat was echt heerlijk.

Vandaag 29-8-2019 gaan we even ribe weer in om naar Viking museum te gaan het weer is op dit moment bewolkt en vannacht viel er ook aardig wat regen en er kan nu ook zo wat regen gaan vallen. En het is eigelijk wel Kristie temperatuur op dit moment gewoon rond de 20 graden met afen toe een zonnetje☀️. Dus word vervolgt wat wij vandaag hebben gedaam☺️

1. Mam:
    29 augustus 2019
    👍Veel plezier vandaag, hier ook lekker afgekoeld😘