walnut canyon nationale monument, Flagstaff, Tucson

18 juli 2017 - Tucson, Arizona, Verenigde Staten

We zijn in walnut canyon nationale monument geweest, je hebt daar twee wandel routes een korte en een lange wij hebben beiden gedaan. Dit was een stuk beter te doen dan grand canyon veel meer schaduw en hoefde niet zo te klimmen als de vorige keer dus dat was wel fijn.:-)
En toen was het al weer tijd om te gaan naar de volgende bestemming, Sierk kwam op het idee om maandag 17-7-2017 te ontbijten bij wendy's dat is heel populair in Amerika maar helaas ze deden daar niet aan ontbijten dus we moesten al nog even in de camper ontbijt klaar maken. Na een lange rit van 4 uurtjes rijden en tussen door nog even gestopt te hebben voor de lunch zijn we gister aangekomen in Tucson en daar is het best warm warmer dan in Flagstaff dus het was wel weer even omschakelen voor mij hahah.
Aangekomen de camping en alles uitlegd werd wat waar is en informatie over wat er te doen is in de omgeving en we de camper op de plek hadden neer gezet en ik heel warm had en snel mijn badpak aan trok want er ging een behoorlijke grijze lucht boven ons en het begon als wat te regenen dus moest snel wezen. Maar gelukkig heb ik even kunnen zwemmen het water was een beetje warm maar ondanks dat was het wel even fijn.
En toen ging de schuif open met bakken kwam het uit de hemel echt niet normaal.
Je kon zowat zwemmen het water stond best hoog, gelukkig zat er wel een put die we open konden trekken zodat het water daar heen kon.
Sierk is hier in Tucson voor een levenansier bezoek en die belde gister op of we uit eten wilde gaan met hem daar zeggen we geen nee tegen. Dus wij hoefde gister niet te koken en hebben lekker gegeten in een restaurant de hub Fish and chips hebben sierk en ik gegeten.
Het was meer dan genoeg dus toetje hoefde we niet.
Nu is inmiddels dinsdag het heeft is Sierk bij zijn afspraak en ik zit te wachten in een kantoortje wat speciaal voor mij is gereserveerd dus dat is wel fijn en ook nog wifi dus ik vermaak mij wel.:-).

De volgende trip gaat naar blythe dat is wel weer 4 uurtjes rijden maar goed het is even niet anders dat is heel normaal hier in Amerika maar voor ons is dat heen en weer naar Groningen of Friesland naar onze familie dus kan je na gaan.
Waar ik nu naar uit kijk is Malibu beach daar is het stuk aangenamer en denk ook heel mooi qua omgeving dan gaan we ook veel zien.
En nog veel meer maar dat lezen jullie in het volgende blog.

Groetjes Kris en Sierk