sedona

16 juli 2017 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vrijdag 14 juli zijn naar het dorpje sedona geweest,wat was dat mooi en zeker een mooie rit er naar toe door de bergen we hadden ogen te kort want je ziet iedere keer weer wat moois. We wilde vaak ook stoppen maar dan was die stop plek al weer vol er waren veel mensen die ook foto's wilde maken. maar uit eindelijk konden we wel stoppen om even wat foto's te maken. Er was ook een beekje waar je bij kon zitten/zonnen/zwemmen daar waren ook parkeer plaatsten maar daar was het zo druk ze stonden in rij voor een parkeer plek want het stond gewoon zo vol. Dus hadden wij dat maar niet gedaan moet wel een beetje leuk blijven.
we waren aan gekomen in het dorpje en we hebben daar winkels bezorgt en kaarten gekocht die nog op de bus moeten haha er staan niet zoveel brieven bussen hier in Amerika valt mij op.
We zien een hoop hier in Amerika maar maken ook wat mee de nacht van donderdag op vrijdag om 3:15 in de nacht hoorde we ineens een piep geluid we hadden beiden zoiets van wat is dat nou weer dus sierk naar buiten toen zag hij waar de aansluiting van het water zat er water uit spoot tot aan de overkant van de straat.
er was iets met druk regulator van de water voorziening dus we hadden even geen water, dus hebben we de hulp diensten in geschakeld en die hadden ons een adres gegeven waar we heen moesten die konden dat wel maken gelukkig was het om de hoek, daar aangekomen uitlegt waarvoor we kwamen en dat de verhuurder van de camper gebeld had naar hun voor de afspraak maar er stond iemand achter de balie even verbaast te kijken zo van ik weet niks vanaf. toen zei die genen van daar staat de genen die er over gaat van buddy's welding rv repair hij heten dus zelf buddy dat was dus de baas wij daar aan vragen en die wist er gelukkig wel van af maar we moesten nog even wachten voor dat het gemaakt kon worden want ze hadden het best druk.
Dus even in shop gekeken daar en later in de camper zelf half uurtje later werden we geholpen probleem laten zien en gelukkig hadden ze het onderdeel wat vervangen moest worden nog liggen het was zo gemaakt. de rekening moesten we even zelf voorschieten en daarna indienen gelukkig was het niet heel veel.
We hebben weer water alles doet het goed dus wij zijn weer blij.

Zaterdag 15-7-2017 hebben we een rustig dagje gehad boodschappen gedaan en even flagsstaff zelf in geweest maar stelde niet veel voor dus opgeven moment reden we en toen zag ik ambulance staan en politie en kraampjes dus het was een soort vsn 911 dag daar heen gereden en toen zagen we ook reddingshonden. En een grote ambulance waar een heel medische team in kon die gebruikte er ook als de toestand kritiek was en er daar door niet gevolgen kon worden, en vooral voor lange afstanden.
Dus geen 911 oproepen daar gebruikte ze weer andere ambulance's voor.
Ben er zelf in geweest was wel leuk om te zien en ze vertelde er ook wat over wat ik net zei waar voor ze hem gebruikte.
Daarna naar de camping gegaan even dingen uitgezocht voor de volgende trip waar we heen willen gaan enzo.
Naar Tucson, Blythe, Malibu willen we wel proberen voor 1 nacht, Camarillo daar is een grote shopping hall dus daar moeten we gewoon heen hahaha.
daarna Chatsworth en dan is het al weer bijna tijd om de camper in te leveren en weer naar huis te gaan dus de tijd vliegt.

Vandaag 16-7-2017 gaan naar walnut canyon nationaal monument in flagsstaff zelf
ook niet heel ver rijden dus dat is wel fijn, hoeven we ook ons vandaag niet te haasten.
Het is tenslotte zondag dus we doen lekker rustig aan morgen hebben we weer een lange rit voor de boeg van 4 uur dus word een lange zit.
Jullie horen wel weer hoe het was daar waar we heen gaan foto's zien jullie op facebook wel weer verschijen.

Groetjes Kris en Sierk