Avontuur in Amerika

11 juli 2017 - Lake Mead National Rec. Area, Nevada, Verenigde Staten

We zijn nu al weer eenaantal dagen in Amerika
Vrijdag morgen vanuit Nederland zijn we vertrokken om 6:30 ging de wekker en om
8:04 zaten we in de trein dus we waren ruim op tijd op Schiphol.
Om 12:45 zouden we de lucht in gaan maar dat werd later om 13:15.
Het was wel weer even een raar gevoel voor mij ik Kris om het vliegtuig te zitten enzo
Het was alweer een tijd dat ik gevlogen heb maar was wel leuk en zat bij het raampje
Dus naar buiten kijken hoe klein ons landje steeds werd. Was een lange vlucht 12 uur vliegen een hele zit, we vlogen met KLM dus het eten en drinken was goed verzorgt.
Om 14:40 kwamen we aan in los Angeles daar landen we wat een wereld van verschil met
Nederland zeg qua vliegveld. We moesten in een rij staan en daarna gegevens invullen
Met wat je komt doen en wat mee neemt bij een apparaat moesten we dat doen
En een foto maken, en bij mij stond er een kruis door we dachten uhh wat is dit
Bij Sierk niet dus ja was wel even gek we dachten ojee straks word ik weer helemaal gefouilleerd enzo pfff in Nederland was ik toen ik de gate in ging al de Sjaak en Sierk niet.
Maar viel achter af allemaal mee ze moesten vinger afdruk hebben van mij en dat was alles
En vragen wat wij hier komen doen Sierk zei van te voren dat ze je streng gingen aan kijken
Soort van bang maken ofzo ik dacht nou lekker dan.
Maar ze waren aardig zelfs wat humor toen we de paspoort controle hadden zei die genen
Van nou blijven er nog mensen over in Nederland iedereen komt uit Nederland hier heen
Ik ga denk maar Nederland op vakantie dus dat was wel even grappig he;-).
Als laatste was er een meneer die vroeg aan Sierk van wie is die vrouw Sierk had zoiets
Van wat krijgen we nou hij zei dat is mijn vrouw en toen zei die meneer van you're a Lucky Guy.
Daarna na buiten wat was het heet zeg pffff maar taxi genomen naar het motel wat was ik blij dat we dat ook moesten boeken was heeel blij om een bed te zien.
Even wat gehaald gewoon een sandwich en wat water en toen daarna om 18:30 ging het lampje echt uit was zooo moe. Sierk had daar voor even gegeven waar de verhuurder van de camper was was allemaal op loop afstand wel fijn we hebben een mooie camper gekregen
Precies zoals op het plaatje beschreven stond.
Met Arco er in en dat is ons grote vriend.
Zeker toen we las Vegas stonden op de camping jeeetje wat was het daar warm zeg
Niet normaal geloof rond de 46 graden.
Amerika campground heten de camping waar we stonden.
We zaten op een ochtend de eten buiten dat was gelukkig wel te doen.
Er kwam toen ook een vrouw aangelopen die vroeg wat over katten of we die gezien hadden toen vroeg ze waar we vandaan kwamen uit Nederland en zei ook dus hup over in het Nederlands.
Gelijk alles gevraagd enzo we waren ook wat dingen vergeten en het was zondag geen idee of er winkels open waren maar dat waren ze er was 99 cent story soort action idee maar dan met groente en fruit enzo wat uitgebreider alles voor 99 cent dus wel even wat ingeslagen.
Nu op dit moment zijn we Lake Mead op een camping heerlijk aan een meer en strand dus toen we er aan gekwamen zijn we er ook heen gegaan heerlijk gezwommen .
Vandaag 11-7-2017 gaan we denk er ook heen even lekker zwemmen weer nu in de ochtend is te doen buiten stuk aangenamer en we hebben net al ontbeten eindelijk even buiten zitten dat is wel zo fijn.
Zo dit was verslag 1 op na de volgende maar dat een andere keer als we weer wifi hebben