Uit eten de vuurtoren op de camping en een dagje grotte

3 september 2018

Bijna elke avond gaan we wel even rondje wandelen op de camping bij de camping zelf staat een mooie vuurtoren met een geschiedenis zie foto’s hoe de vuur toren heet en lees de geschiedenis ervan☺️👍.

Gister was het een mooi dagje om naar de baredine jama-grotta te gaan het was daar mooi We hadden een meisje die heel snel Engels praten dus we moesten ook soort van door lopen en goed luisteren😆. Maar ze was wel aardig en als je vragen had dan kon je stellen en beantwoorde ze rustig. Hebben ook foto’s gemaakt ook van een beestje die daar leeft die heet de proteus anguinus die heeft geen ogen en heeft geen pigment omdat hij onder de grond leeft was wel mooi om te zien. als je wat meer over de grot wil weten en wat daar leeft ga dan naar deze site https://www.baredine.com/about.php daar vind je wat meer informatie over de grot.

En we zijn ook nog van het weekend heerlijk uit eten geweest we hebben heerlijk vis gegeten hebben ook even een foto van gemaakt☺️🤤

Hoop dat je weer genoten heb van mijn verslag tot het volgende verslag dan maar weer😃

groetjes Kris en Sierk