Vakantie denemarken

23 augustus 2019 - Ribe, Denemarken

Nederland,Duitsland,Denemarken

5:55 ging de wekker ik had hem expres even wat eerder gezet zodat we even konden bij komen. Na het ontbijt hup meteen in start houding om alles in de auto te laden, we hadden donderdag al het ene ander in de vouwwagen gedaan dus dat scheelde een hoop inpak werk. Om 7:10 gingen we weg richting Denemarken de eerste stop was natuurlijk bij de Meern bij welbekende koffie boer waar wij regelmatig als we richting Utrecht gaan om dan weer de reis voor te zetten gaan wij daar heen om even koffie te halen en voor ik Kris meestal oude ijsthee erg lekker daar.

Na een tijdje gereden te hebben weer gestopt 2e stop waren we nog in NL vlakbij de Duitse grens om even te plassen. 3e stop was het koffie bij lunch tijd even weer geplast en toen hup weer door. Toen zijn we door het centrum van Hamburg gereden dat was wel even een beleving maar ook weer leuk om het centrum/stad te zien.  Na weer een tijd gereden te hebben was het weer plas pauze tijd en lunch tijd inmiddels was alweer 14:30 dus dat werd wel eens tijd. Rond 18:00 uur waren we aangekomen op de camping het is een mooie rustige camping we hebben een mooie plek.

En het mooie is iedereen kijkt zijn ogen uit naar onze vouwwagen wat er allemaal uit zo’n wagentje komt😃. De Buurman die vond hem zo mooi eruit zien en vroeg hoe oud hij was vol verbazing keek hij ons aan dat hij zo 18 jaar oud is en nog goed eruit zag.

Toen was echt tijd om wat te gaan eten want we hadden best trek dus alles zover even neer gezet en we dachten wat op de camping wat te kunnen eten maar die waren al gesloten.

Dus in de buurt wat opgezocht naar kip restaurant en die was al aan afsluiten dus ergens anders heen gegaan naar een pizza tent smaakte best allemaal was ook wel druk dus goed tekenen☺️. Na dat we van restaurant vandaan kwamen gingen we de rest even doen en morgen doen we de rest van de dingen goed zetten enzo.

Voor nu is het weer mooi geweest voor vandaag☺️